Idące stopy w świątecznej kampanii sklepów Decathlon (wideo)
Sieć sklepów ze sprzętem i odzieżą sportowa rozpoczęła świąteczną kampanię reklamową. Pokazano w niej dosłownie kroki przybliżające ludzi do świąt. Firma przy realizacji działań reklamowych pracowała z firmami K2, OTO Film i MullenLowe MediaHub.

Autorzy reklamy postanowili dosłownie pokazać kroki, które przybliżają ludzi do świąt. Dlatego w spotach reklamowych można zobaczyć stopy różnych osób, które idą do przodu i prezentują szeroką ofertę produktów sklepów pod choinkę.
Kampania świąteczna Decathlonu obejmuje sześć spotów telewizyjnych, w których pojawiają się produkty ze sklepowych półek przedstawione w kilkunastu krokach. Każdy krok to inna stopa, w innym obuwiu i reprezentująca inny typ sportu. Im dłużej trwa spot, tym robi się bardziej zimowo. 15- i 30-sekundowe spoty zostały zmontowane w formie teledysków.
Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja K2, za produkcję spotów OTO Film, a za zakup mediów Mullen Lowe Media Hub. Kampania potrwa do 24 grudnia.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Idące stopy w świątecznej kampanii sklepów Decathlon (wideo)