Idea Money promuje ofertę dla sektora MSP
Trwa kampania promocyjna Idea Money, adresowana do właścicieli jednoosobowych działalności gospodarczych oraz małych i średnich firm. Akcję przygotowała agencja Vacaloca.

Akcja promocyjna obejmuje reklamę display w internecie, aktywności w social media i spoty radiowe. Jednym z elementów kampanii jest konkurs na najciekawszą nazwę dla jachtu Idea Money organizowany w dniach 7 - 24 maja br..
Nagrodą w konkursie jest jeden z pięciu 6-dniowych rejsów nowoczesnym jachtem po Pojezierzu Mazurskim.
Za kreację, koncept i realizację kampanii odpowiada agencja Vacaloca.
Marketing internetowy

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 
Dołącz do dyskusji: Idea Money promuje ofertę dla sektora MSP
Świetny pomysł, serio