Igor Stypa w zespole komunikacji IKEA
Igor Stypa objął stanowisko communication business partner w IKEA. Zastąpił Krzysztofa Janiaka.
Stypa będzie odpowiedzialny szczególnie za projekty IKEA z obszarów diversity and inclusion, employer brandingu i rekrutacji oraz projektów społecznych i IKEA Foundation. Ponadto wspiera działania komunikacyjne 360 w zakresie komunikacji wewnętrznej, social mediów i PR.
Igor Stypa przed dołączeniem do IKEA przez ponad cztery lata pracował w MSL Poland (Publicis Groupe), gdzie jako senior account executive w ostatnim czasie współodpowiadał m.in. za realizację strategii biznesowej w regionie Europy Wschodniej, będąc w centrum komunikacji pomiędzy biurami regionalnymi, partnerami biznesowymi i klientami. Był też odpowiedzialny za koordynację pracy nad przetargami oraz migracją biznesu do lokalnych biur. Planował i realizował strategię komunikacji wewnętrznej w ramach agencji oraz współpracował z Międzynarodowym Festiwalem Kreatywności Golden Drum.
Przed MSL pracował w agencji Tailor Made PR (Zywiec Zdrój, Kompania Piwowarska).
Doświadczenie zdobywał, współpracując z klientami z sektora logistycznego (C.H. Robinson) czy turystycznego (KAYAK.pl, Emirates Airline, czy Best Western Hotels and Resorts). Wcześniej stanowisko communication business partnera w IKEA zajmował Krzysztof Janiak, który zakończył pracę w firmie.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Igor Stypa w zespole komunikacji IKEA