IKEA w nowej kampanii promuje rozwiązania dla klubowiczów
Sieć sklepów IKEA w najnowszej kampanii promuje inspirujące i kompletne rozwiązania dla klubowiczów IKEA Family. Za koncepcję i realizację kampanii 30za300 odpowiada VML.

Kampania 30za300 promuje szeroki i zróżnicowany asortyment IKEA oraz inspirujące i kompletne rozwiązania wnętrzarskie w różnych stylach.
W ramach akcji, każdy Klubowicz IKEA Family może otrzymać 30 zł rabatu na kolejne zakupy za każde wydane 300 zł na produkty IKEA.
Działania są realizowane w mediach cyfrowych, w tym social mediach, a także w sklepach stacjonarnych.
Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada VML. Zakupem mediów zajmuje się Wavemaker, działaniami PR – Garden of Words, a za mailing i komunikację SMS odpowiada Loyalty Point.
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: IKEA w nowej kampanii promuje rozwiązania dla klubowiczów