VML pozostaje kluczową agencją IKEA w Polsce
VML i IKEA przedłużają trwającą od 2018 roku współpracę. VML w dalszym ciągu będzie kluczową agencją obsługującą tego klienta w Polsce.
Od 2018 roku VML odgrywa kluczową rolę w opracowywaniu i wdrażaniu kompleksowych kampanii dla IKEA - od planowania strategicznego i kreatywnego, po produkcję i wdrożenie w poszczególnych kanałach komunikacji.
Przedłużenie umowy zapewnia kontynuację współpracy w 2025 roku. Kluczowym obszarem w tym roku będzie dalszy rozwój i działania w ramach platformy komunikacyjnej Hej IKEA, opracowanej i wdrożonej przez VML w 2023 roku.
– Długoterminowa współpraca pozwala nam budować wzajemne zaufanie i głębokie zrozumienie potrzeb klienta przez agencję, co przekłada się na rozwój kompetencji oraz zdolność do dynamicznego reagowania na wyzwania zmieniającego się rynku – mówi Karolina Szabłowska, marketing communication manager, IKEA.
Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: VML pozostaje kluczową agencją IKEA w Polsce