Ikea i UNICEF przygotowują kampanię '1 euro to majątek'
Ikea i UNICEF przygotowują szóstą edycję kampanii "1 euro to majątek". Celem akcji jest wspieranie edukacji w ubogich krajach.
W ramach akcji "1 euro to majątek" od 2 listopada do 24 grudnia 1 euro od każdej pluszowej zabawki sprzedanej w sklepach Ikea zostanie przeznaczone na budowę i wyposażenie szkół w ubogich krajach. Firma przygotowuje tę kampanię wspólnie z organizacją UNICEF po raz szósty, a w Polsce - po raz drugi. W naszym kraju dodatkowo będzie możliwy zwrot zakupionych już pluszaków, które zostaną następnie przekazane lokalnym oddziałom dziecięcym w szpitalach i domom dziecka. W ubiegłym roku w Polsce kupiono w ramach tej akcji prawie 170 tys. zabawek.
Kampanie społeczne
Dołącz do dyskusji: Ikea i UNICEF przygotowują kampanię '1 euro to majątek'