IKEA upraszcza zakupy dzięki nowej usłudze „Skanuj i Płać”
IKEA wprowadza usługę „Skanuj i Płać” dla osób korzystających z aplikacji mobilnej IKEA w sklepie.

W celu połączenia dwóch różnych rodzajów doświadczeń zakupowych – online i tradycyjnych, IKEA wprowadziła usługę „Skanuj i Płać” dla osób korzystających z aplikacji mobilnej IKEA w sklepie.
Zobacz: IKEA odkupi stare meble od Polaków i je odsprzeda. Rusza akcja "Oddaj i zyskaj!"
Klienci mają teraz możliwość samodzielnego skanowania produktów telefonem podczas wkładania ich do koszyka lub torby. Następnie z wygenerowanym kodem QR udają się do kas samoobsługowych, w których czas transakcji wynosi średnio 60 sekund. Produktów nie trzeba ponownie skanować i przepakowywać. Funkcjonalność usługi skróciła łącznie czas spędzony przy kasie o ponad 50%.
.jpg)
Prostsze zakupy w usłudze "Skanuj i Płać"
- Usługa „Skanuj i Płać” to doskonała alternatywa nie tylko dla kas tradycyjnych, ale i samoobsługowych. Czas realizacji płatności z tą funkcją to jedna minuta, co poprawia efektywność transakcji i skraca kolejki do kasy. Klient nie traci czasu na skanowanie produktów przy kasie oraz przepakowywanie do własnej torby - mówi Justyna Nica, Liderka ds. spraw wdrażania rozwiązań płatniczych, IKEA Retail w Polsce.
Zobacz: IKEA wspólnie z H&M uruchamiają Atelier 100
Wersja testowa usługi została uruchomiona w maju 2021 w sklepie IKEA w Jankach. Obecnie działa również w Krakowie, Gdańsku, Targówku, Poznaniu i Wrocławiu.
Z aplikacji mobilnej IKEA korzysta prawie 1,5 mln użytkowników. Pobranie aplikacji z App Store (iOS) lub Google Play (Android) oraz zalogowanie daje dostęp do przewodnika zakupowego, czyli możliwości tworzenia list, lokalizowania produktów w magazynie samoobsługowym lub sprawdzania dostępności artykułów w sklepach.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: IKEA upraszcza zakupy dzięki nowej usłudze „Skanuj i Płać”