Imago Public Relations zatrudnia Annę Meres Mikołajczyk i Joannę Durkalec. Marcin Dzedzej z awansem
Do Imago Public Relations dołączają Anna Meres Mikołajczyk i Joanna Durkalec. Marcin Dzedzej awansował na stanowisko account managera.
Anna Meres Mikołajczyk objęła stanowisko PR advisor. W Imago Public Relations wspiera zespoły w tworzeniu strategii, koncepcji kreatywnych realizacji działań komunikacyjnych. Odpowiada też za projekty z obszaru personal branding.
Z branżą komunikacji marketingowej jest związana nieprzerwanie od 2011 roku. Doświadczenie zdobywała pracując dla klientów komercyjnych, administracji publicznej, a także dla polityków. Pracowała przy ostatnich kampaniach do Parlamentu Europejskiego, Sejmu i Senatu i w kampanii prezydenckiej. Do niedawna pełniła funkcję doradczyni wicemarszałek Senatu Gabrieli Morawskiej-Staneckiej. Była również pomysłodawczynią i redaktorką naczelną czasopisma i portalu „oMatko! Magazyn świadomych rodziców”. Ukończyła filologię polską na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz Akademię London School of Public Relations.
Joanna Durkalec w Imago Public Relations w roli senior account executive dołączyła do zespołu pracującego na rzecz marek b2c, w tym marek miejskich. Karierę rozpoczęła w publicznej instytucji kultury, gdzie jako project manager przez sześć lat prowadziła działania związane z literaturą i sztuką. Kolejne cztery lata spędziła w marketingu. Specjalizuje się w działaniach digital i komunikacji online. Prowadziła również autorską rubrykę w Magazynie BE.
Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach na kierunku Zarządzanie w kulturze, sztuce i turystyce kulturowej.
Imago Public Relations: Marta Dobrzańska i Maciej Preidl z awansami, Paweł Gniadek dyrektorem strategii
Marcin Dzedzej awansował w Imago PR
Marcin Dzedzej jest konsultantem Imago PR od 2015 r. Funkcję account managera pełni od maja 2022 r. Zajmuje się klientami b2b z obszaru technologii i pracuje dla klientów zagranicznych agencji partnerskich w ramach sieci Eurocom PR Worldwide. Jest absolwentem politologii Uniwersytetu Śląskiego. Ukończył także studia podyplomowe z zakresu PR [Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach] i marketingu sportu [SGH].
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Imago Public Relations zatrudnia Annę Meres Mikołajczyk i Joannę Durkalec. Marcin Dzedzej z awansem