Złote Spinacze 2014: najwięcej dla Havas PR, H+K, Headlines, Rc2, Citybell i Publiconu
Rozdano nagrody w tegorocznej edycji konkursu Złote Spinacze. Trzy otrzymała agencja Havas PR Warsaw, a po dwie - Imago PR, Hill+Knowlton Strategies, Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, Headlines Porter Novelli, Citybell Consulting i Publicon.
Havas PR Warsaw została nagrodzona za kampanie „Zobacz cukrzycę - redefinicja cukrzycy”, „Mistrzowie kodowania” (realizowaną wspólnie z Samsung Electronics Polska) i „Zarażamy ciekawością” (wspólnie z Orange Polska).
Imago PR otrzymała dwie nagrody za akcję „Zaangażujmy Śląsk”, Hill+Knowlton Strategies - za „Polski Terminal Gazowy - od wątpliwości i podejrzliwości do zaufania i współpracy, historia pisana dialogiem”, a Headlines Porter Novelli - za „MasterCard ćwierka dla WOŚP”. Citybell Consulting wyróżniono za „Debatę Europa Café” i „Apetyt na region. Podkarpackie smaki”, Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants - za „Prince Polo - w 100 proc. polskie, kultowe na Islandii” i „belVita - stworzona na śniadanie!” (obie realizowane wspólnie z Mondelez Polska), natomiast Publicon - za „#onedayinwro - robimy InstaMovie!” i „Dick Dobrowolski, czyli how to spin, how to win”.
W sumie przyznano nagrody w 24 kategoriach (w jednej - Event komercyjny - decyzją jury nie wybrano zwycięzcy). Wszystkie zostały wręczone podczas gali w piątek 5 grudnia.
Konkurs Złote Spinacze jest organizowany przez Związek Firm Public Relations. Funkcję partnera merytorycznego pełni KPMG.
ZWYCIĘZCY ZŁOTYCH SPINACZY 2014
KATEGORIE GŁÓWNE
PR korporacyjny
• Polski Terminal Gazowy - od wątpliwości i podejrzliwości do zaufania i współpracy, historia pisana dialogiem - Hill+Knowlton Strategies
PR produktu
• Prince Polo - w 100% polskie, kultowe na Islandii - Mondelez Polska oraz Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
Public Affairs i Lobbying
• Stop faworyzowaniu chińskich kolektorów NFOŚiGW! - Kobold Public Relations
Kampania Społeczna
• Zobacz cukrzycę - redefinicja cukrzycy - Havas PR Warsaw
Komunikacja wewnętrzna
• „Zarażamy ciekawością”- kampania wewnętrzna Orange Polska - Orange Polska i Havas PR Warsaw
Event komercyjny
Decyzją Jury statuetka w tej kategorii nie została przyznana.
Event społeczny
• Debata Europa Cafe - Citybell Consulting
Launch nowego produktu, usługi lub firmy
• Kampania „Zarobki bez tabu” - On Board PR i Think Kong wraz z serwisem Pracuj.pl
Corporate Social Responsibility (CSR)
• Tesco dla Szkół - „Talent do niemarnowania” - Tesco Polska, Garden of Words
PR miejsca, miasta lub regionu
Jury przyznało dwie statuetki ex aequo
• Zaangażujmy Śląsk - Imago PR na rzecz Urzędu Miasta Katowice
• #onedayinwro - robimy InstaMovie! - Publicon
Social media
• MasterCard ćwierka dla WOŚP - Headlines Porter Novelli
Bussiness-to-Bussiness PR
• „Podziel się tym, co masz najlepszego” Wprowadzenie na rynek platformy charytatywni.allegro.pl - Biuro Podróży Reklamy
PR finansowy i relacje inwestorskie
• Kampania komunikacyjna wspierająca IPO LiveChat Software - InnerValue
Media Relations
• belVita - stworzona na śniadanie! - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants i Mondelez Polska
KATEGORIE SEKTOROWE
Technologia, IT, telekomunikacja
• Mistrzowie kodowania - Havas PR Warsaw i Samsung Electronics Polska
Finanse
• MasterCard ćwierka dla WOŚP - Headlines Porter Novelli
Uroda i zdrowie - usługi zdrowotne, leki, wyroby medyczne
• Ciśnienie na życie - Polpharma
Sektor spożywczy
• „Z Kujawskim pomagamy pszczołom” - ZT Kruszwica
Media i styl życia
• „Oglądam, czuję, myślę” - młodzi w kinie - Go Culture
Kultura
• Audioriver 2013 - Agencja Allegro; (Klient: Fundacja Jest Akcja!)
Sport, turystyka, rekreacja
• Apetyt na region. Podkarpackie smaki - Citybell Consulting
Przemysł, motoryzacja, transport, logistyka
• Polski Terminal Gazowy - od wątpliwości i podejrzliwości do zaufania i współpracy, historia pisana dialogiem. - Hill+Knowlton Strategies
NGO i Sektor Publiczny
• Dick Dobrowolski, czyli „how to spin, how to win” - Publicon
KATEGORIE SPECJALNE
Kreatywność
• „Zrobimy Cię na Biało” - Atlas i Telma Agency Communications
Efektywność
• Zaangażujmy Śląsk - Imago PR na rzecz Urzędu Miasta Katowice
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Złote Spinacze 2014: najwięcej dla Havas PR, H+K, Headlines, Rc2, Citybell i Publiconu