Informacje kulturalne zamiast serwisów IAR o poranku w radiowej Dwójce
Od 1 marca z anteny Programu II Polskiego Radia znikną serwisy przygotowywane w oparciu o wiadomości Informacyjnej Agencji Radiowej. Zastąpią je serwisy z informacjami kulturalnymi - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
Pięciominutowe serwisy z bieżącymi wiadomościami przygotowywanymi przez Informacyjną Agencję Radiową nadawane są w Dwójce o pełnych godzinach w paśmie porannym - od godz. 6.00 do 9.00.
Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, decyzją zarządu Polskiego Radia we wtorek 1 marca serwisy IAR zastąpią serwisy z informacjami kulturalnymi. Zespół redakcyjny Dwójki został poinformowany o tej zmianie w ubiegłym tygodniu.
Agencja promocji Polskiego Radia potwierdziła w piątek nasze ustalenia.
Warto dodać, że zarząd Polskiego Radia pracuje nad nowym charakterem Programu IV, ale na razie nie chce informować o szczegółach. Możliwe, że już w marcu PR4 zmieni się w radio informacyjne. - Nowy projekt będzie powstawał na bazie zespołu Czwórki - zapewnia portal Wirtualnemedia.pl Hanna Dołęgowska, dyrektor anteny.
Z danych Radio Track wynika, że w czwartym kwartale ub.r. udział Dwójki w rynku radiowym wyniósł 0,6 proc.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Informacje kulturalne zamiast serwisów IAR o poranku w radiowej Dwójce
bo nie rozumiem
Newsy były tylko rano.