Jakub Jędras po 18 latach pracy odchodzi z Polskiego Radia. „Pora na nowe wyzwania”
Dziennikarz Jakub Jędras zdecydował się odejść z Polskiego Radia, z którym był związany przez 18 lat. - Pora na nowe wyzwania. Jakie? Gdzie? Tego jeszcze nie wiem - stwierdził.

- Wszystkim koleżankom i kolegom, zwłaszcza z IAR, ale też z innych redakcji, bardzo dziękuję za wspólną pracę, atmosferę i cały ten czas spędzony razem - napisał Jakub Jędras na Twitterze.
Jędras pracował w redakcji Informacyjnej Agencji Radiowej. Przez 18 lat pracy oprócz funkcji reportera pełnił inne: producenta serwisu, dziennikarza działu dokumentacji, depeszowca i edytora.
Jako reporter zajmował się tematyką międzynarodową i sportową. Relacjonował m.in. wybory parlamentarne na Litwie i Łotwie, szczyty NATO i Unii Europejskiej, wizyty zagraniczne prezydenta Polski oraz wybory prezydenckie w USA w 2008 roku. W latach 2003-2005 był polskim korespondentem anglojęzycznego portalu Transitions On-Line.
Od maja 2009 do października 2010 roku Jakub Jędras był w dziale sportowym IAR, relacjonował m.in. mecze piłkarskiej reprezentacji Polski, mistrzostwa Europy koszykarzy i siatkarek w 2009 roku oraz mistrzostwa świata piłkarzy ręcznych w 2011 roku.
Po 18 latach pracy zdecydowałem się odejść z Polskiego Radia. Wszystkim koleżankom i kolegom, zwłaszcza z IAR, ale też z innych redakcji, bardzo dziękuję za wspólną pracę, atmosferę i cały ten czas spędzony razem. Pora na nowe wyzwania. Jakie? Gdzie? Tego jeszcze nie wiem.
— Jakub Jędras (@jakubjedras) May 18, 2020
Według badania Radio Track od lutego do kwietnia br. Jedynka miała 5,3 proc. udziału w rynku słuchalności, Trójka - 4,7 proc., Polskie Radio 24 - 0,6 proc., a Dwójka - 0,3 proc.
W ub.r. Polskie Radio zanotowało spadek przychodów o 6,07 proc. do 336,53 mln zł. Nadawca miał 219,32 mln zł z abonamentu rtv i rekompensaty abonamentowej (5,8 proc. mniej niż rok wcześniej), a jego Agencja Reklamy osiągnęła 62,72 mln zł wpływów (po spadku o 7,4 proc.). Zanotował stratę, nie podaje jej wysokości - wynika ze sprawozdania abonamentowego firmy.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Jakub Jędras po 18 latach pracy odchodzi z Polskiego Radia. „Pora na nowe wyzwania”