Internetowe serwisy czołowych brytyjskich gazet zyskują na popularności
Strona internetowa dziennika 'The Guardian' była w sierpniu najpopularniejszym serwisem wśród brytyjskich gazet o zasięgu ogólnokrajowym.
Jak informuje serwis Marketing Charts, powołując się na dane firmy badawczej Nielsen/NetRatings, The Guardian utrzymał pozycję lidera, na jakiej znajdował się także przez poprzednie dwanaście miesięcy. W sierpniu serwis zanotował 2,677 miliona unikalnych odwiedzin.
Na kolejnych pozycjach znalazły się witryny: Telegraph (2,079 miliona unikalnych odwiedzin w sierpniu), Sun (2,049 mln), Times (1,912 mln), Daily Mail (1,434 mln), Daily Mirror (0,721 mln), Independent (0,681 mln), Scotsman (0,657 mln), Financial Tiumes (0,303 mln) oraz News of the World (0,297 mln).
W sumie, w badanym okresie 7,4 miliona Brytyjczyków, czyli 23 procent tamtejszych internautów, odwiedziło przynajmniej jeden ze wspomnianych wyżej serwisów. W porównaniu z grudniem ubiegłego roku (5,6 miliona) liczba ta wzrosła o 30 procent.
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Internetowe serwisy czołowych brytyjskich gazet zyskują na popularności