SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Infor szuka nowego redaktora naczelnego. Stawką – trzy potężne marki i budżet na rozwój

Wydawca „Dziennika Gazety Prawnej”, Forsal.pl i Infor.pl uruchamia nabór na stanowisko Redaktora Naczelnego Serwisów Internetowych. To propozycja dla kogoś, kto potrafi połączyć dziennikarską wrażliwość z chłodną analizą danych, zna realia rynku mediów i nie boi się stawiać odważnych celów.

Wydawca „Dziennika Gazety Prawnej”, Forsal.pl i Infor.pl uruchamia nabór na stanowisko Redaktora Naczelnego Serwisów Internetowych. To propozycja dla kogoś, kto potrafi połączyć dziennikarską wrażliwość z chłodną analizą danych, zna realia rynku mediów i nie boi się stawiać odważnych celów.

Nowy redaktor naczelny przejmie stery nad trzema dużymi portalami – Forsal.pl, Infor.pl i Dziennik.pl – odpowiadając za ich strategię, rozwój technologiczny, zasięgi i wizerunek. Zadania obejmą zarówno szybkie reagowanie na newsy i sytuacje kryzysowe, jak i wytyczanie długofalowych kierunków redakcyjnych. Przed kandydatem są też ambitne wyzwania: zwiększenie pozycji w rankingach zasięgowych, lepsze wykorzystanie SEO i narzędzi analitycznych, a także adaptacja redakcji do ery sztucznej inteligencji.

Wymagania? Minimum 5 lat doświadczenia w kierowaniu dużym serwisem internetowym, świetne wyczucie tematów gospodarczych, prawnych i społecznych oraz umiejętność podejmowania trafnych decyzji w ułamkach sekund. Do tego – gotowość do zarządzania zespołem, rozwijania kompetencji ludzi i wprowadzania nowych formatów treści.

Co w zamian? Wynagrodzenie na poziomie 20 000 – 30 000 zł brutto miesięcznie (plus premia), stabilna współpraca w formule umowy o pracę lub B2B, realny wpływ na kształt trzech dużych marek, dostęp do narzędzi analitycznych i nowoczesnych technologii, prywatna opieka medyczna, karta sportowa i dodatkowe dni wolne.

Praca stacjonarna w Warszawie. Aplikacje można składać przez formularz rekrutacyjny.

APLIKUJ.

Dołącz do dyskusji: Infor szuka nowego redaktora naczelnego. Stawką – trzy potężne marki i budżet na rozwój

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Odradzam
Największe clickbaitowe serwisy w polskim internecie. Nikt nie chce tym zarządzać. Trzy miesiące i na bruk.
3 0
odpowiedź
User
GG
Jak na tak wysokie stanowisko, wiążące się z dużą odpowiedzialnością za trzy marki, to 20k-30k brutto nie jest specjalnie dużą stawką. Zwłaszcza w dość dyrektywnie zarządzanym Inforze
3 0
odpowiedź
User
Adam
Jeśli rekrutacja wymaga sponsorowanego wpisu to widać jak walą drzwiami i oknami
2 0
odpowiedź