„Interwencja” hitem Polsatu. Magazyn zyskał widzów i dystansuje konkurencję
Popołudniowy magazyn „Interwencja” w sezonie telewizyjnym 2016/2017 śledzi średnio 1,55 mln widzów. Względem analogicznego okresu rok wcześniej widownia interwencyjnego programu wzrosła o 140 tys. osób. Polsat w czasie jego emisji jest zdecydowanym liderem rynku.

Reporterski magazyn „Interwencja” na antenie Polsatu oglądać można w dni powszednie o godz. 16.15. Średnia widownia audycji w okresie od 1 września ub.r. do 28 marca br. wyniosła 1,55 mln osób. Przełożyło się to na 17,84 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 15,66 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 17,01 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów w badanym okresie zgromadził odcinek programu 27 grudnia ub.r., który obejrzało średnio 2,30 mln osób.
Trzy topowe odcinki

Widownia magazynu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrosła o 140 tys. osób. W okresie od 1 września 2015 roku do 28 marca 2016 roku „Interwencję” śledziło średnio 1,41 mln widzów, co przełożyło się odpowiednio na 14,85 proc., 13,56 proc. i 14,69 proc. udziału.
Polsat w czasie emisji audycji jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje TVN, emitujący w tym czasie paradokument „Szkoła”, co przekłada się na 10,54 proc. udziału. Dalej plasują się: Jedynka (gł. pasmo serialowe; 9,98 proc.) oraz Dwójka (również liczne seriale; 4,37 proc.).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie wiekowej 16-59. Z kolei w grupie komercyjnej na prowadzenie wysuwa się TVN, który ma nieco lepszy wynik od Polsatu.
Oglądalność na tle konkurencji

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w lutym br. wyniósł 10,93 proc.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Interwencja” hitem Polsatu. Magazyn zyskał widzów i dystansuje konkurencję