iPublicity wypromuje Pożar w Burdelu
Teatr Pożar w Burdelu nawiązał współpracę z agencją PR - iPublicity.

W ramach umowy agencja zajmie się promocją, bieżącym doradztwem komunikacyjnym dla teatru i jego wydarzeń, prowadzeniem biura prasowego, relacji z mediami oraz social mediów.
Agencja została wybrana w wyniku rekomendacji. Umowę podpisano na czas nieokreślony.
Nowi klienci

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: iPublicity wypromuje Pożar w Burdelu