One Eleven zmodyfikowała markę Pożar w Burdelu
Agencja One Eleven po wygranym przetargu przeprowadziła projekt brand consultingowy dla teatru polityczno-literackiego Pożar w Burdelu.
One Eleven zajęła się ustrukturyzowaniem marki Pożar w Burdelu na poziomie jej tożsamości i architektury oraz zarządzania samą organizacją. Agencja pomogła też wytyczyć kierunek rozwoju, brandingu i sposobu komunikacji.
Zmiany wynikają z faktu, że Pożar w Burdelu w ciągu czterech lat z improwizowanych spotkań grupy artystów w klubie komediowym przekształcił się w spektakle wystawiane na deskach teatrów i powiązane z nimi inicjatywy wykraczające formą poza pierwotny koncept marki.
- Żyjemy w czasach trudnych i równocześnie fascynujących dla teatru, który nie odwraca się od współczesności, snuje wizje przyszłości alternatywne wobec wizji władzy mediów i internetu, szukając nie tylko nowych treści, ale także nowego języka i sposobów funkcjonowania na niestabilnym rynku kultury. Twórczy dialog z zespołem kreatywnym One Eleven to dla Pożaru w burdelu zastrzyk inspiracji i motywacji do tworzenia teatru przyszłości, który – czerpiąc z najlepszych tradycji teatru dramatycznego, komediowego, kabaretu, ale także serialu, powieści, piosenki i filmu – jest otwarty na nowe media, biznes, internet i świadomy marketing marki, kreowanej w dialogu z najciekawszymi i najbardziej inspirującymi w Polsce widzami, wśród których jest drużyna One Eleven - opisuje Michał Walczak, założyciel Pożaru w Burdelu.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: One Eleven zmodyfikowała markę Pożar w Burdelu