Polsat Hit Festiwal ze wzrostem widowni. Hitem kabarety
Średnio 1,53 mln widzów oglądało w Polsacie tegoroczny Polsat Hit Festiwal - to o 400 tys. więcej osób niż rok temu. Widzów przybywało z każdym dniem, a największym zainteresowaniem cieszył się Sopocki Hitu Kabaretowy, który przyciągnął przed ekrany ponad 2 mln osób.

Polsat organizował swój festiwal w Sopocie między piątkiem 23 a niedzielą 25 maja br. W tych dniach muzyczna impreza była transmitowana na głównej antenie stacji od godz. 20.00. Średnia widownia trzech dni festiwalu wyniosła w tym roku 1,53 mln osób, co dało Polsatowi udział w rynku na poziomie 15 proc. w gronie wszystkich widzów i 14,2 proc. w grupie komercyjnej.
Dzień kabaretowy z ponad 2,1 mln widzów
Analizując poszczególne dni Polsat Hit Festiwal 2025, największą widownię miał niedzielny wieczór z udziałem kabaretów (na scenie wystąpili m.in. kabaret Ani Mru-Mru, Kabaret Młodych Panów, kabaret Neo-Nówka), które wróciły na Spocka imprezę stacji po ubiegłorocznej przerwie. Trzeci dzień festiwalu zgromadził przed ekranami Polsatu średnio 2,14 mln widzów, co dało stacji prawie 21 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej i 19,6 proc. w grupie komercyjnej 16-59.
Sobotni wieczór zatytułowany „Gdzie się podziały tamte prywatki”, obejrzało średnio 1,55 miliona widzów, dając Polsatowi 16 proc. w gronie wszystkich widzów i 13,9 proc. wśród widzów w grupie komercyjnej.
Najmniej widzów śledziło pierwszy dzień festiwalu, który konkurował w piątkowy wieczór z debatą kandydatów przed drugą tura prezydencką. Tego wieczoru Polsat wybrało średnio 948 tys. odbiorców, co stanowiło 9 proc. udziału w grupie ogólnej i 9,7 proc. w grupie komercyjnej.
Rok temu muzyczna impreza przyciągnęła przed ekrany średnio 1,15 mln widzów, co przełożyło się na 12,51 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 12,76 proc. w grupie 16-59. Wtedy festiwal trwał dwa dni, bo nie było kabaretonu.
Dołącz do dyskusji: Polsat Hit Festiwal ze wzrostem widowni. Hitem kabarety