Trzy chorwackie regiony turystyczne reklamują się w Polsce
W drugiej połowie maja rozpoczęła się kampania promująca trzy regiony turystyczne w Chorwacji. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.

W drugiej połowie maja ruszyła kampania dla Chorwackich Izb Turystycznych promująca trzy regiony Chorwacji – Istria, Kvarner i Zadar. Kampania jest kontynuacją działań z 2021 r., a jej celem jest zwiększenie świadomości turystycznej wśród Polaków poprzez zapoznanie z najciekawszymi zakątkami północnego i centralnego wybrzeża Chorwacji oraz wzrost liczby turystów z Polski.
Każdy z tych regionów już teraz przyciąga rzesze Polaków, ale nadal wiele ciekawych atrakcji jest pomijanych podczas pobytu.
Działania realizowane są w online i obejmują publikację artykułów sponsorowanych na największych portalach horyzontalnych. Aktywności potrwają do początku wakacji.
Za zaplanowanie kampanii odpowiedzialna jest agencja Havas Media. Kreacje przygotował klient.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Trzy chorwackie regiony turystyczne reklamują się w Polsce