J. Walter Thompson wprowadza badawczo-analityczną Intelligence Group
Sieć agencji reklamowych J. Walter Thompson utworzyła pion badań i analityki Intelligence Group. Pokieruje nią Guy Murphy, worldwide planning director w agencji odpowiedzialny za rynki Europy, Ameryki Łacińskiej, Bliskiego Wschodu i Ameryki Północnej.
Intelligence Group będzie skupiać trzy istniejące w JWT jednostki: Sonar, Analytics i Innovation Group. Sonar jest jednostką badawczą, która wykorzystuje metody ilościowe i jakościowe do określania m.in. tendencji kulturowych. Analytics eksperymentuje z technologiami i aplikacjami do tworzenia nowych idei marketingowych. Innovation Group z kolei pomaga klientom w poznawaniu przyszłości branż, w których działają.
Na początku br. JWT uruchomiła markę Mirum obejmującą 17 agencji digitalowych z całego świata należących do tej sieci.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: J. Walter Thompson wprowadza badawczo-analityczną Intelligence Group