Jabłońska i Iwiński zmieniają Brainshop U-boot na Good
W ramach Grupy K2 rozpoczyna działanie agencja strategiczno-kreatywna Good, którą będą kierować Monika Jabłońska i Krzysztof Iwiński. Good zastępuje agencję Brainshop U-boot, przejmując jej klientów.
Rebranding Brainshop U-boot na Good wiąże się z dołączeniem do agencji Moniki Jabłońskiej, która objęła stanowisko managing directora, oraz Krzysztofa Iwińskiego, który przejął funkcję creative directora. Oboje poprzednio zajmowali takie same stanowiska w agencji Leo Burnett. Jabłońska zarządzała tam działami obsługi klienta, strategii i interactive, kierując pracami zarówno dla klientów sieciowych, jak i lokalnych. Iwiński pracował dla takich marek jak m.in. Orange, PZU, P&G, Fiat, Heineken, TP SA, Pekao SA i Królewskie, a pod jego współkierownictwem Leo Burnett zdobyła tytuł Agencji Roku KTR w 2009 i 2010 roku.

Jednocześnie do agencji Good dołączył Filip Szperl, obejmując funkcję senior copywritera. Wcześniej był związany z Leo Burnett i DDB. W agencji nadal pracuje jako strategic director Maciej Obuchowicz, założyciel Brainshop U-boot. Poprzedni managing director firmy Jakub Krawczyk jest obecnie digital & operations directorem, a poprzedni creative director Dariusz Szubiak - senior art directorem.
W Good pracuje teraz 10 osób - 7 z zespołu Brainshop U-boot oraz Jabłońska, Iwiński i Szperl. Agencja kontynuuje obsługę klientów Brainshop U-boot, takich jak Volvo, Discovery Chanel i - w zakresie współpracy projektowej - TLC.
- Jesteśmy przekonani, że na rynku jest do zagospodarowania spory obszar dla dobrej komunikacji i tylko taką zamierzamy kreować: skuteczną, mocno osadzoną w dobrych cechach produktów, angażującą i kompleksową, opartą na jednej idei, łączącej potrzeby marki i jej odbiorców - deklaruje Monika Jabłońska. - Nasze kompetencje związane ze zintegrowaną komunikacją marketingową będziemy rozwijać równolegle tak w K2, jak i w nowej agencji. Nasi dotychczasowi klienci mogą liczyć na to, że kreacja, która osadzona jest silnie w internecie będzie rozwijana w innych mediach, naszymi własnymi siłami - dodaje Janusz Żebrowski, prezes K2.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Jabłońska i Iwiński zmieniają Brainshop U-boot na Good