Jacek Walkiewicz motywuje w reklamach ING Banku Śląskiego (wideo)
W nowych reklamach ING Banku Śląskiego wspólnie z Markiem Kondratem występuje Jacek Walkiewicz, psycholog i trener motywacji. To wizerunkowa część kampanii reklamującej pożyczkę gotówkową.
W reklamach Jacek Walkiewicz radzi m.in. jak radzić sobie ze strachem, czy warto zawracać w połowie drogi oraz dlaczego innym udaje się dopiąć swego. Rozszerzone wersje wskazówek będą publikowane na stronie Dopnijswego.pl.
Jest to uzupełnienie kampanii prowadzonej od początku maja pod hasłem „Albo realizujemy, albo snujemy. Pożycz i dopnij swego” z udziałem Adam Woronowicza, w której reklamowana jest pożyczka gotówkowa (przeczytaj więcej i obejrzyj spoty).
Cała akcja reklamowa obejmuje telewizję (kanały ogólnopolskie i tematyczne), internet (portale horyzontalne, wyszukiwarki, strony z sieci afiliacyjnych), radio, outdoor (billboardy w wybranych miastach) oraz oddziały ING Banku Śląskiego (wyklejki na witrynach, plakaty, ulotki, materiały multimedialne).
Kreację kampanii przygotowała agencja Brain, działania w internecie realizuje agencja Gong, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Lowe Media.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Jacek Walkiewicz motywuje w reklamach ING Banku Śląskiego (wideo)
Albo snujemy albo ćwiczymy!