Norweski sposób na zdrowie w nowej kampanii Möller’s
Marka Möller’s (Orkla Care) wystartowała z najnowszą kampanią pod hasłem „Norweski sposób na zdrowie”. Przygotowała ją agencja Publicis Healthcare.

Möller’s to norweska marka specjalizująca się w produkcji tranów i kapsułek z kwasami omega-3, z blisko 170 letnią historią.
W 2022 roku Orkla Care podjęta została decyzja o odświeżeniu platformy komunikacyjnej tego brandu.
Idea, która zapoczątkowała kierunek komunikacji wzięła się z obserwacji, że Norwegowie żyjąc w surowym klimacie, przez lata musieli wypracować rozmaite patenty wspierające odporność i kondycję. Niezwykłe sposoby przekazywane w formie podań i legend stały się inspiracją do opowiedzenia zabawnych filmowych historii i do puenty odsyłającej do współczesnych rozwiązań – produktów Möller’s.
W kampanii przygotowanej przez agencję Publicis Healthcare zestawiono norweską legendę z nowoczesnym produktem.
Kampania wspiera szeroką gamę tranów Möller’s dla najmłodszych oraz produkty w formie kapsułek – na odporność, zdrowy wzrok, sprawny mózg, oraz zdrowe serce dla dorosłych.
Do zadań agencji Publicis Healthcare należącej do struktur Publicis Worldwide należało wypracowanie platformy komunikacyjnej wraz z ideą dla obu grup produktów Möller’s: tranów i kapsułek.
Spoty dla obu produktów zostaną wyemitowane w głównych stacjach takich jak TVN, czy Polsat oraz stacjach tematycznych. Kreacje dla obu produktów będzie można obejrzeć w Internecie, SoMe, na VOD, materiałach w punktach aptecznych oraz w drogeriach takich jak Rossmann. Za produkcję i post produkcję odpowiada studio Artcore, a filmy reżyserował Tomasz Knittel.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Norweski sposób na zdrowie w nowej kampanii Möller’s