Jakub Polakowski: ze Starcomu do K2 Media
Jakub Polakowski dołączył do działu strategii agencji K2 Media (Grupa K2), obejmując stanowisko strategy managera. Poprzednio pracował w Starcom MediaVest.

Polakowski w czteroosobowym dziale strategii K2 Media zajmuje się tworzeniem rekomendacji obecności marek klientów we wszystkich kanałach cyfrowych (display, SEM/SEO, social, wideo, mobile, performance i digital out of home).
Poprzednio przez 9 lat Jakub Polakowski był związany z grupą Starcom MediaVest, ostatnio pełniąc funkcję senior digital plannera w domu mediowym Starcom. Opracowywał strategie obecności w internecie i obsługiwał klientów grupy w tym zakresie, a wcześniej zajmował się planowaniem kampanii w innych mediach.
Pracował m.in. dla Grupy Allegro, Raiffeisen/Polbanku, Mondelez, Coca-Coli, TUI i USP Zdrowie.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Jakub Polakowski: ze Starcomu do K2 Media