K2 Precise zastępuje K2 Media. Na jej czele Rafał Ciszewski, Katarzyna Wiśniewska, Maciej Godlewski i Maja Biniewicz
Działalność rozpoczyna agencja K2 Precise, specjalizująca się w marketingu precyzyjnym, opartym na głębokiej analityce i programmaticu. Nowa marka zastępuje agencję K2 Media i kontynuuje współpracę ze wszystkimi jej dotychczasowymi klientami. Firmą zarządzają Rafał Ciszewski, Katarzyna Wiśniewska, Maciej Godlewski i Maja Biniewicz.
K2 Precise jest nową firmą w grupie K2 i rozpoczyna działalność w marcu. Firma stawia na rozwój marketingu precyzyjnego, którego głównym celem jest optymalizacja sprzedaży po stronie klientów. Centralną rolę odgrywają w nimi kampanie programatyczne, analityka oraz business intelligence.
Na czele K2 Precise stoją Rafał Ciszewski (CEO) i Katarzyna Wiśniewska (dyrektor zarządzająca), którzy do tej pory odpowiadali za rozwój K2 Media. Do firmy wróciła Maja Biniewicz, która objęła stanowisko chief business officer, dołączając z Maciejem Godlewskim (chief growth officer) do ścisłego zarządu operacyjnego firmy.
Nowa marka zastępuje agencję K2 Media. - Według klientów nie jesteśmy dziś typowym domem mediowym. "Media" w nazwie były dla nas w wielu przypadkach bardzo szufladkujące. 80 procent tego co robimy, to digital. Inne największe domy mediowe skupiają się na mediach tradycyjnych, głównie telewizji. W kontekście domów mediowych, "media" znaczą pośrednictwo do zakupu - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Rafał Ciszewski, CEO K2 Precise.
Koncentracja na digitalu
Domeną nowej firmy jest digital. K2 Precise realizuje również projekty i kampanie telewizyjne oraz inwestuje w rozwój tego obszaru. - W sercu digitalu jest zawsze jakaś strona czy aplikacja – miejsce, gdzie klient realizuje swoje cele biznesowe. W naszym podejściu równie ważne jest to, co się dzieje przed witryną, czyli wszystkie rzeczy, jakie doprowadzają do momentu styku odbiorcy z marką, jak i to co się dzieje później - web analityka, retargetowanie, modelowanie itp. - komentuje w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Maja Biniewicz, chief business officer K2 Precise.
- Mamy determinację i pomysł na to, żeby jakościowo i głęboko wnikać w dane. Chcemy, żeby taka praca miała rzeczywiście miejsce na co dzień i dla wszystkich klientów. Staramy się mieć na to pomysł, zasoby oraz tzw. „mindset” czyli całą filozofię, w którą zostaną wdrożeni ludzie w całej firmie, po to by realnie dostarczać głęboką analitykę danych A to przekłada się na codzienne plany mediowe i rekomendacje dla wszystkich klientów - dodaje Katarzyna Wiśniewska, dyrektor zarządzająca K2 Precise.
K2 Precise ściśle współpracuje ze spółkami z grupy K2: Oktawave, działającą na rynku usług hostingu oraz przetwarzania danych w chmurze, agencją kreatywną K2 oraz K2Bots.AI, która rozwija chatboty oparte o sztuczną inteligencję.
K2 Precise pracuje dla takich firm jak Danone, Nutricia, Carrefour, Pracuj czy Play. Obroty firmy wyniosły w ubiegłym roku blisko 50 mln złotych, zespół liczy 70 osób. W 2019 dział precise marketing odpowiadać będzie za ponad 50 proc. przychodów operacyjnych firmy.
Na kolejnej stronie rozmawiamy z zarządem K2 Precise - Rafałem Ciszewskim, Katarzyną Wiśniewską i Mają Biniewicz.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: K2 Precise zastępuje K2 Media. Na jej czele Rafał Ciszewski, Katarzyna Wiśniewska, Maciej Godlewski i Maja Biniewicz