Sotrender z analizami działań na TikToku
Firma Sotrender wprowadziła nową funkcję - analizę działań na platformie TikTok. Umożliwia ona dostęp do danych o skuteczności prowadzonych na niej działań reklamowych.

– TikTok jest obecnie jednym z ważniejszych kanałów dla marek konsumenckich, jednak jego standardowe rozwiązania są niestety ryzykowne dla użytkowników, ponieważ nie pozwalają oddzielić dostępu do analityki od dostępu do całego konta. Choćby z tego powodu, jeszcze przed oficjalną premierą TikToka w Sotrenderze, zauważyliśmy duże zainteresowanie analizowaniem tego kanału przez naszych klientów – podkreśla Jan Zając, CEO Sotrendera.
By korzystać z analityki “tiktokowej” w Sotrenderze, po dokonaniu jednorazowej autoryzacji, można przyznawać dostęp do analityki wszystkim współpracownikom oraz zarządzać nimi z poziomu aplikacji.
Tak jak w przypadku analizy innych kanałów w Sotrenderze, dla TikToka dostępny jest szereg danych informujących m.in. o liczbie wyświetleń, zaangażowaniu użytkowników, ich demografii czy statystykach treści. Są też takie wskaźniki, jak Engagement Rate, Share Rate, czy autorski wskaźnik Activity Index, który informuje o łącznym zaangażowaniu pod postem.
Będą kolejne funkcje
Nie jest to ostateczny kształt analityki “tiktokowej” – w przygotowaniu jest jeszcze kilka funkcji, jak np. analiza skuteczności treści czy w pełni funkcjonalne raportowanie. Do narzędzia systematycznie dodawane będą również kolejne wskaźniki, co ma związek ze zmianami, jakie nieustannie zachodzą w API TikToka.
– TikTok stał się w ostatnich latach istotnym kanałem komunikacji marek online. Dodanie go w Sotrenderze to naturalny krok dopełniający naszą analitykę i umożliwiający naszym klientom analizę wszystkich najważniejszych platform społecznościowych w jednym miejscu. Ponieważ TikTok systematycznie udostępnia coraz więcej danych, nasi użytkownicy mogą spodziewać się, że także w Sotrenderze sukcesywnie będą pojawiać się nowe metryki, które pozwolą jeszcze lepiej zrozumieć sposób, w jaki ich treści konsumowane są na tej platformie – dodaje Łukasz Badowski, head of product w Sotrenderze.
Dołącz do dyskusji: Sotrender z analizami działań na TikToku