Jakub Prószyński rozstał się z Truly
Jakub Prószyński po trzech latach zakończył pracę w agencji Truly. Pełnił tam funkcję head of social media team.
Do zespołu Truly Prószyński dołączył w sierpniu 2015 roku, kiedy działała jeszcze pod nazwą Przeagencja (rebranding firma przeszła w październiku 2016 roku).
Był odpowiedzialny m.in. za koordynację pracy działu social media & content marketingu, planowanie i wdrożenia komunikacji klientów w mediach społecznościowych, działania w obszarze new business i relacje z blogosferą.
Wcześniejsze doświadczenia zawodowe gromadził w Havas Worldwide, Monday (w obu na stanowiskach community managera), Carrot, FaceAddicted i Think Kong. Studiował socjologię na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego. Z branżą marketingową związany od ponad 7 lat.
Jego dalsze plany zawodowe są na razie nieznane.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Jakub Prószyński rozstał się z Truly