Janusz Chabior reklamuje Johnnie Walker
Marka alkoholu Johnnie Walker rusza z kampanią „City Walkers – nieodkryte ścieżki” z udziałem aktora Janusza Chabiora.
W ramach kampanii whisky „City Walkers – nieodkryte ścieżki” powstały cztery filmy ze znanymi postaciami z różnych dziedzin kultury i sztuki. Głównym bohaterem i przewodnikiem we wszystkich odcinkach jest Janusz Chabior – „The Walker”, który odwiedzając wspólnie z gośćmi kultowe warszawskie miejsca, które wpłynęły na ich życie.
W ramach serii video zobaczymy zderzenie historii oraz przemyśleń Chabiora i czterech bohaterów: producenta filmowego i reżysera – Igora Ignacego Leśniewskiego, rapera oraz właściciela jednej z największych wytwórni hip-hopowych w Polsce SBM – Solara, DJ-ki Tycjany oraz youtuberki - Kasi Meciński.
Filmy emitowane będą w tygodniowych odstępach na kanałach social media marki Johnnie Walker.
Koncept i komunikację przygotowały Diageo i agencja MSL. Scenariusz i reżyseria: Krzysztof Kosz, muzyka: Wojciech Urbański, ilustracje: Magdalena Miszczak. Produkcją spotów zajęło się studio Truskavka.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Janusz Chabior reklamuje Johnnie Walker