Janusz Omyliński: z Gazeta.pl do On Board Think Kong
Janusz Omyliński dołączył do zespołu On Board Think Kong na stanowisko content experience senior consultanta. Przeszedł z działu rozwoju w Gazeta.pl.

Do obowiązków Omylińskiego należą angażowanie i analityka konsumpcji treści.
Poprzednio pracował w Gazeta.pl, gdzie odpowiedzialny był za growth hacking, w tym za analitykę i jej automatyzację, pozyskiwanie ruchu płatnego i bezpłatnego oraz analizę treści. Od strony redakcyjnej odpowiedzialny nadal jest za poranne środowe wydania quizów wiedzy.
Doświadczenie zawodowe zdobywał też w naTemat.pl, gdzie jako autor i wydawca strony głównej zajmował się SEO, analityką i prowadzeniem projektów IT oraz sprzedażowych. Współpracował również z agencją Whites jako autor tekstów o SEO i inbound marketingu oraz z Raiffeisen Solutions/ Rkantor.com.
Ukończył ukrainistykę na Uniwersytecie Warszawskim.
Dołącz do dyskusji: Janusz Omyliński: z Gazeta.pl do On Board Think Kong