Janusz Omyliński: z Gazeta.pl do On Board Think Kong
Janusz Omyliński dołączył do zespołu On Board Think Kong na stanowisko content experience senior consultanta. Przeszedł z działu rozwoju w Gazeta.pl.

Do obowiązków Omylińskiego należą angażowanie i analityka konsumpcji treści.
Poprzednio pracował w Gazeta.pl, gdzie odpowiedzialny był za growth hacking, w tym za analitykę i jej automatyzację, pozyskiwanie ruchu płatnego i bezpłatnego oraz analizę treści. Od strony redakcyjnej odpowiedzialny nadal jest za poranne środowe wydania quizów wiedzy.
Doświadczenie zawodowe zdobywał też w naTemat.pl, gdzie jako autor i wydawca strony głównej zajmował się SEO, analityką i prowadzeniem projektów IT oraz sprzedażowych. Współpracował również z agencją Whites jako autor tekstów o SEO i inbound marketingu oraz z Raiffeisen Solutions/ Rkantor.com.
Ukończył ukrainistykę na Uniwersytecie Warszawskim.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 

.webp)

Dołącz do dyskusji: Janusz Omyliński: z Gazeta.pl do On Board Think Kong