Grupa naTemat.pl zmienia kierownika SEO
Marzena Maliszewska została nową szefową SEO Grupy naTemat.pl, zajmując miejsce Janusza Omylińskiego - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Od kwietnia 2021 Janusz Omyliński odpowiadał w Grupie naTemat.pl za płaszczyznę SEO. To m.in. kwestie związane z analityką, zarządzaniem zespołem autorów czy techniczne. Grupa potwierdza nam, że rozstaje się z Omylińskim i ma już nową szefową SEO - Marzenę Maliszewską.
– Marzena Maliszewska to specjalistka z ponad 7-letnim doświadczeniem w opracowywaniu strategii SEO dla globalnych marek. Jest ekspertką w zakresie technicznego SEO, optymalizacji treści oraz zwiększania ruchu organicznego. Swoją pracę zaczynała w mediach (Życie Warszawy i Axel Springer). Przez lata pracowała w UK - współpracowała między innymi z Google'em i agencjami mediowymi, specjalizując się w przywracaniu ruchu po nieudanych implementacjach – czytamy w przekazanym nam komunikacie.
Marzena Maliszewska odpowiada za SEO Grupy naTemat.pl
Omyliński pracował już wcześniej w naTemat.pl w latach 2012-2015, wówczas na stanowisku autora i wydawcy strony głównej, a następnie project managera. Współpracował także m.in. z Agorą i Ringier Axel Springer Polska. Prowadzi kanał youtubowy lekcjareligiipl.
W styczniu br. podawaliśmy, że Paulina Plenkiewicz, dotychczasowa CEO Grupy naTemat, odeszła ze spółki. Do zarządu Grupy weszła zaś Milena Bryła, naczelna serwisu.
Czytaj także: Legimi ze zmianami po audycie
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: Grupa naTemat.pl zmienia kierownika SEO