Jason Statham w różnych rolach reklamuje LG G5 (wideo)
Aktor Jason Statham, znany z takich filmów jak „Niezniszczalni” czy „Wyścig śmierci”, występuje w najnowszej globalnej kampanii LG Electronics. Akcja, autorstwa agencji Energy BBDO, obejmie kilka rynków na świecie.
60-sekundowy spot promuje nowy smartfon LG - model G5. Aktor wciela się w nim w wiele różnych ról – jest i małym dzieckiem, i rabusiem. Używa przy tym smartfona G5 w różny zabawny sposób, np. podłączając go do innych urządzeń, zamieniając w kamerę lub audio Hi-Fi.
Kampania obejmuje Wielką Brytanię, kilka innych kluczowych dla LG rynków w Europie, Ameryce Północnej, Ameryce Łacińskiej i Wschodniej Azji.
Za planowanie i zakup mediów odpowiadają domy mediowe Mindshare (Ameryka Północna) i Arena Media (pozostałe rynki).
Kampanie reklamowe
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Jason Statham w różnych rolach reklamuje LG G5 (wideo)