Jerzy Dudek na pustyni promuje 4Move Runmageddon
Ruszyła nowa kampania reklamowa izotonika 4Move, promująca wariat Runmageddon dla wyjątkowo aktywnych fizycznie. Akcję promuje ambasador marki Jerzy Dudek.

Nowa kampania 4Move nawiązuje do cyklu ekstremalnych imprez biegowych Runmageddon. W tym roku w zawodach na Saharze wziął udział były piłkarz reprezentacji Jerzy Dudek. Spot pokazuje zmagania sportowca w czasie biegu na pustyni.
Spot można oglądać w internecie.
Marka 4Move jest sponsorem Runmageddonu, w związku z czym powstała limitowana seria napoju o smaku pomarańczowym, którą otrzymywali zawodnicy startujący w kolejnych edycjach cyklu ekstremalnych biegów. W czerwcu do sklepów trafi specjalna edycja 4Move Runmageddon o smaku pomarańczowym, z dedykowaną etykietą, na której zobaczymy Jerzego Dudka.
4Move stawia na sport
Jerzy Dudek to kolejna osoba związana ze światem sportu, która pojawia się w reklamach 4Move. Markę promują także trener piłkarskiej reprezentacji Polski Adam Nawałka czy himalaista Adam Bielecki.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Jerzy Dudek na pustyni promuje 4Move Runmageddon