Jerzy Dudek promuje w Polsce grę w golfa
W internecie rozpoczęła się kampania wspierająca program „Teraz Golf” promujący w całej Polsce grę w golfa. Twarzą akcji - realizowanej przez Polski Związek Golfa - jest piłkarz Jerzy Dudek.
Program „Teraz Golf” jest skierowany przede wszystkim do osób rozpoczynających przygodę z golfem. W ramach inicjatywy działa serwis internetowy terazgolf.pl, w którym prezentowane są kursy dla początkujących graczy organizowane przez akademie działające przy obiektach golfowych.
Jerzy Dudek występuje w kampanii wspierającej „Teraz Golf”, ponieważ od kilku lat jest zapalonym golfistą. W najbliższych dniach wystartuje zresztą w międzynarodowych mistrzostwach Polski mężczyzn, a w październiku będzie reprezentował Polskę na finale zawodów World Golfers Championship w Durbanie. - Mam nadzieję, że Polacy poznają urok golfa, a liczba golfistów w naszym kraju będzie wciąż rosnąć. W końcu to jeden z najpopularniejszych sportów świata, uprawiany przez miliony ludzi - komentuje Dudek.

Reklamy z Jerzym Dudkiem od 5 września są emitowane na stronach należących do sieci reklamowej ARBOmedia. Kampania - przygotowana i realizowana przez Polski Związek Golfa we współpracy z firmą Kempo - potrwa do końca roku.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Jerzy Dudek promuje w Polsce grę w golfa