Jesienią w TVN lokowanie produktów najdroższe w show „Kuba Wojewódzki”, a najtańsze w „Szkole”, „Singielce” i „Co za tydzień”
W jesiennej ramówce TVN reklamodawcy zainteresowani lokowaniem produktu najwięcej zapłacą za to w programie „Kuba Wojewódzki”. Sporo mniej kosztują podobne działania w nowych produkcjach stacji „Na noże” i „Azja Express”.
Biuro reklamy TVN podało cennik lokowania produktów w jesiennej ramówce stacji. Obejmuje on 13 pozycji programowych - stałe produkcje, które wracają na antenę stacji, jak i nowości, jak np. serial „Na noże” czy program „Azja Express”.
W cenniku podano ceny za jedną emisję, oddzielnie dla tzw. scen aktywnych (czyli takich, w których produkt jest wpleciony w akcję serialu lub programu) i oddzielnie dla scen pasywnych (gdy produkt jest np. elementem scenografii, jak w przypadku mebli, wyposażenia wnętrza itp.).
Najwięcej kosztuje tzw. scena aktywna w programie „Kuba Wojewódzki” - 95 tys. zł (cena netto, bez rabatów). Za scenę pasywną reklamodawca zapłaci 64 tys. zł. W dwóch ostatnich edycjach tego programu promowano w ten sposób Oranżadę Hellena.
65 tys. zł marketerzy zapłacą za scenę aktywną w serialu „Druga Szansa” (scena pasywna kosztuje 45 tys. zł), a 1 tys. mniej - w nowej produkcji stacji, programie „Azja Express”. Z kolei za aktywny placement w serialu „Na noże” - 62 tys. zł.
60 tys. zł kosztują sceny aktywne w takich produkcjach, jak „Na Wspólnej”, „Kuchenne Rewolucje”, „Mam talent”, „Top Model” i „Ugotowani”. W „Kuchennych rewolucjach” od dłuższego czasu lokowane są m.in. przyprawy Prymat.
Po 45 tys. zł trzeba zapłacić za aktywne lokowanie produktu m.in. w programach „Co za tydzień” i „Szkoła” oraz w serialu „Singielka”.
W śniadaniowym programie „Dzień dobry TVN” inne są ceny dla scen aktywnych w wydaniach codziennych, inne – dla wydań weekendowych. W dni powszednie lokowanie kosztuje 52 tys. zł, a w weekend – 72 tys. zł.
Ceny lokowania produktu w jesiennej ramówce TVN są na poziomie zbliżonym do cen, które obowiązywały wiosną tego roku.

Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Jesienią w TVN lokowanie produktów najdroższe w show „Kuba Wojewódzki”, a najtańsze w „Szkole”, „Singielce” i „Co za tydzień”