Joanna Chlebna kieruje nowym działem w G+J Polska
Wydawnictwo G+J Polska połączyło Dział Projektów Specjalnych i New-Business oraz Dział Corporate Media w nowy Dział New-Business i Corporate Media. Jego szefową została Joanna Chlebna.
Jak podano w komunikacie, powstanie tego działu to kolejny etap zmian w obszarze sprzedaży G+J, które mają na celu dostosowanie struktury do efektywniejszego funkcjonowania w obecnych realiach rynkowych. Do jego zadań należeć będzie szeroko pojęta obsługa klientów w zakresie niestandardowych przedsięwzięć biznesowych, wykorzystujących platformę G+J, do których zaliczane są eventy, projekty co-brandowe i cross-mediowe, zindywidualizowane narzędzia z obszaru custom publishing i projekty specjalne kreowane wspólnie z klientami.
Szefem nowego dzuału została Joanna Chlebna, która do G+J dołączyła we wrześniu br. Przez ostatnie sześć lat kierowała sprzedażą i rozwojem biznesu w Części Detalicznej BRE Banku (mBank i Aspiro).

Funkcję zastępcy dyrektora działu i jednocześnie szefa zespołu projektów fashion, beauty & lifestyle pełni Katarzyna Ryciak. Z wydawnictwem jest związana od 8 lat, ostatnio była zastępcą dyrektora działu Projektów Specjalnych i New-Business.
Szefem zespołu projektów specjalnych “National Geographic” i “Focus” został Dariusz Zieliński. Ostatnio związany był on z wydawnictwem Marquard Media Polska, gdzie w biurze reklamy realizował niestandardowe projekty w tytułach wydawnictwa oraz był odpowiedzialny za sprzedaż powierzchni reklamowej. Doświadczenie zawodowe zdobywał też w agencji Ciszewski Public Relations.

Szefem zespołu projektów co-brandowych i corporate media została Aneta Nowakowska. Jest ona dyrektorem Działu Badań i Analiz G+J Polska, a ostatnio była także zastępcą dyrektora ds. strategii i rozwoju Corporate Media.
Jak już informowaliśmy, poprzednia szefowa Działu Projektów Specjalnych i New-Business Iwona Karpiuk z końcem września br. rozstała się z G+J Polska (więcej na ten temat).
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Joanna Chlebna kieruje nowym działem w G+J Polska
Jeżeli chodzi o Iwonę Karpiuk... Cóż, miałam z nią do czynienia przez pewnien czas i rzeczywiście poraziła mnie jej "fachowość", ale w okazywaniu arogancji i oczywiście w promowaniu wyłącznie samej siebie. Z tego co wiem to kilka kluczowych osób ze "starej gwardii" odetchnęło po jej wywaleniu. Powodzenia Pani Joanno!