Joanna Krupa ambasadorką Dafi, rusza kampania „To się kręci, to się nosi!”
Wystartowała kampania reklamowa marki dzbanków i butelek filtrujących wodę Dafi, do której zaangażowano nową ambasadorkę – Joannę Krupę. Kampanię przygotowała agencja Opus B.

Najnowsze działania marki to zachęta do świadomego odejścia od jednorazowych butelek na wodę i używania produktów Dafi.
– Razem z nową ambasadorką marki, mówimy jasno, co jest passe, a co must have, gdy chcesz pić wodę nie obciążając planety i swojego portfela – mówi Tomek Kosiński, creative director w Opus B.
Joanna Krupa ambasadorką Dafi
„Moda od Dafi – Woda od Dafi” to nośna idea, dzięki której autorzy kampanii oryginalnie wpisali butelki filtrujące Dafi w dominujące trendy i zmiany postaw konsumenckich, mówiąc o rzeczach ważnych dla środowiska i konsumentów, ale bez moralizowania i pouczania.
Kampanii towarzyszy autorski utwór muzyczny skomponowany przez duet Bartłomieja Marszałka i Anity Dudczak.
Agencja odpowiada za strategię i kreację działań. W ramach kampanii przygotowano spot telewizyjne, spoty digital, dedykowany landing page oraz materiały promocyjne dla sieci handlowych i spoty radiowe.
Spoty reżyserował Tomek Kosiński, creative director w Opus B, za kamerą stanął operator Bartek Cierlica, nadzór nad produkcją sprawowało studio ISTV, za postprodukcję odpowiadały studia Miło i Głośno oraz zespół motion Opus B.
Poprzednio produkty Dafi reklamowali Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Joanna Krupa ambasadorką Dafi, rusza kampania „To się kręci, to się nosi!”
Bogata firma.