Joanna Okła szefem strategii w Mediacom Warszawa
Joanna Okła objęła stanowisko head of strategy w domu mediowym Mediacom Warszawa - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Awansowała na to stanowisko po 11 latach pracy w tej agencji mediowej.
Joanna Okła
W Mediacom Warszawa Joanna Okła objęła stanowisko head of strategy. W agencji tej pracuje od 2006 roku. Przez ostatnie lata zajmowała stanowisko group account directora. Wcześniej była group account managerem i account managerem.
Do Mediacomu przeszła z Media Planning, gdzie przez ponad pięć lat pracowała jako senior media planner/ buyer.
Joanna Okła jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej.
Personalia
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Joanna Okła szefem strategii w Mediacom Warszawa