Joanna Piczuła na nowym stanowisku w K+ Group
Joanna Piczuła objęła stanowisko experience directora w agencji K+Group - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Pracuje w niej niespełna rok.

Joanna Piczuła dołączyła do K+Group w maju ub.r. obejmując stanowisko integrated communication director. Teraz powierzono jej funkcję experience director.
Przed dołączeniem do K+Group przez 6 lat pracowała w agencji Garden of Words jako marketing communication account director. Przedtem z kolei była m.in. konsultantką w Havas PR Warsaw, PR managerką w agencji Sigma International, PR managerką w Media Forum.
Na koncie ma realizację projektów komunikacyjnych między innymi dla takich marek jak: Electronic Arts, Żywiec Zdrój, Danone, Partnerstwo dla Zdrowia, Electrolux, Avon, nc+, Nivea, Costa Coffee, IKEA, Media Markt, BNP Paribas, HalfPrice, Rossmann, Arla Foods czy Fundacja Orange.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Joanna Piczuła na nowym stanowisku w K+ Group