Joanna Trakul w dziale komunikacji korporacyjnej On Board Think Kong
Joanna Trakul w dziale komunikacji korporacyjnej On Board Think Kong.
Joanna Trakul

Trakul swoje doświadczenie zawodowe zdobywała realizując kampanie public relations dla firm farmaceutycznych, marek z sektora FMCG i AGD. Realizowała m.in. kampanię dla Ministerstwa Finansów „Finansoaktywni”, „Ciśnienie na życie” Grupy Polpharma, „Obudź się póki wirus HCV drzemie” dla Janssen – Cilag i Fundacji Urszuli Jaworskiej czy „Ogólnopolski Program Zwalczania Grypy” dla marki Sanofi.
Pracowała w agencjach 180 PR, Multi Communications i Procontent.
Joanna Trekul ukończyła Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego na specjalizacji public relations i marketing medialny.
Zmiany personalne

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Joanna Trakul w dziale komunikacji korporacyjnej On Board Think Kong