Julianna Richter global CEO ds. PR & influence w Ogilvy
Sieć reklamowa Ogilvy ogłosiła, że Julianna Richter została globalnym dyrektorem generalnym ds. PR& influence. W tej roli będzie nadzorować wszystkie aspekty globalnej działalności PR Ogilvy. Funkcję obejmie w styczniu 2021 roku.
Richter będzie odpowiadać m.in. za zarządzanie reputacją, wpływ marki, C-Suite, media relations, rozwój PR Ogilvy i wpływanie na operacje globalne oraz w Ameryce Północnej
Komentując nominację, Andy Main, globalny dyrektor generalny Ogilvy, powiedział: - Komunikacja ma kluczowe znaczenie, jeśli chodzi o napędzanie wzrostu i transformację biznesów, dlatego tak ważne jest, aby Ogilvy posiadała najlepsze w swojej klasie relacje publiczne i wpływała na biznes oraz spójną, nowoczesną ofertę. Jestem przekonany, że doświadczenie Julianny w komunikacji i udokumentowane doświadczenie przywódcze w globalnych sieciach agencji w połączeniu z jej niedawną pracą polegającą na łączeniu budowania marki, danych i technologii w celu odblokowania wzrostu, stworzy wartość dla naszych klientów w szybkim tempie i na dużą skalę.
Julianna Richter jest liderem w zakresie komunikacji strategicznej i operacji. Współpracowała z agencjami, start-upami i firmami z listy Fortune 500 w sektorach marketingu konsumenckiego, zdrowia, mediów cyfrowych i technologii. Jej doświadczenie i wiedza obejmuje komunikację dotyczącą marki, produktu i kierownictwa; rozwój i ekspansję biznesową, globalne operacje i integrację, transformację biznesową, współpracę z liderami c-suite w celu osiągnięcia wyników biznesowych.
Spędziła ponad 17 lat w agencji Edelman, gdzie zajmowała różne stanowiska kierownicze na poziomie globalnym i regionalnym. Przed wyjazdem w 2018 roku pełniła funkcję dyrektora operacyjnego USA odpowiedzialnego za stymulowanie wzrostu i efektywności operacyjnej w największym regionie oraz sprawowała nadzór kierowniczy nad praktykami i funkcjami biznesowymi w USA, w tym w zakresie zasobów ludzkich, różnorodności i integracji,
Ostatnio Julianna Richter była partnerem w Waypoint Partners, firmie zajmującej się doradztwem w zakresie globalnego rozwoju oraz fuzjach i przejęciach. Doradzała firmom i agencjom, jak budować, kupować i rozwijać nowe oferty i specjalizacje, które przyspieszają wzrost i zapewniają przewagę konkurencyjną na przyszłość. Jako partner prowadziła strategiczne kontakty z mediami cyfrowymi, firmami kreatywnymi i technologicznymi, wykorzystując swoje doświadczenie w budowaniu marki, komunikacji, treści i marketingu wpływowym, aby rozwijać i skalować swoją działalność.
Przed objęciem funkcji COO firmy Edelman w Stanach Zjednoczonych, była prezesem ds. zarządzania klientami globalnymi, gdzie odpowiadała za strategiczny rozwój i ekspansję rynkową globalnego portfela klientów firmy.
Przez całą swoją karierę doradzała klientom z różnych dziedzin i współpracowała z wiodącymi markami, takimi jak AstraZeneca, Genentech, PayPal, Campari, Cigna, Starbucks i Taco Bell w celu opracowania strategii PR i komunikacji.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Julianna Richter global CEO ds. PR & influence w Ogilvy