SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Prostota oferty w nowej platformie komunikacyjnej marki Nju

Agencja Ogilvy stworzyła nową długoterminową platformę komunikacyjną dla marki nju (Orange Polska), będącą odpowiedzią na wyzwania rynkowe w telekomunikacji. Platforma oparta jest o DNA marki nju – prostotę. 

Nju z nowa platformą komunikacji Nju z nowa platformą komunikacji

– Dobra oferta broni się sama. Nie potrzebuje fajerwerków. By przekazać ważną treść wystarczy kilka słów i na takim insighcie oparliśmy nową komunikację nju – mówi Ela Twardowska, chief strategy officer Ogilvy. 

W centrum nowej platformy znalazło się przeskalowane logo nju. Charakterystyczne geometryczne kształty i kolory mają sprawić, że każdy element komunikacji będzie natychmiast rozpoznawalny jako część świata nju, a symboliczne wizualizacje mają podkreślać benefity oferty.

Platforma obejmuje działania offline i online, skierowane do klientów indywidualnych, a pierwsza kampania launchująca platformę właśnie wystartowała. 

Agencja Ogilvy pracuje dla nju mobile od 13 lat. Nową koncepcję platformy przygotowała broniąc obsługi marki w niedawnym przetargu na obsługę strategiczno-kreatywną.

W 2023 roku marka nju przeszła lifting, w związku z rozszerzeniem oferty o usługi światłowodowe. Rozszerzenie pakietu usług doprowadziło do skrócenia nazwy z „nju mobile” do „nju”. Ta zmiana rozpoczęła rozszerzenie oferty marki od usług wyłącznie mobilnych do świata szeroko rozumianych usług komunikacyjnych. 

– Nju wychodzi na przeciw klientom, którzy oczekują przejrzystych zasad i świetnie dopasowanych cen. Właśnie prostotę i jasne reguły odzwierciedla nasza nowa platforma komunikacyjna, która jest silnie zakotwiczona w identyfikacji marki nju i jej wartościach – mówi Paweł Patkowski, dyrektor marki i komunikacji marketingowej Orange Polska.

Dołącz do dyskusji: Prostota oferty w nowej platformie komunikacyjnej marki Nju

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl