Justyna Gościńska CEO GO Sport Polska. W planach rozwój sieci sklepów stacjonarnych i e-sprzedaży
Justyna Gościńska objęła stanowisko dyrektorki generalnej sieci sklepów sportowych Go Sport Polska. Ostatnio była związana z OTCF, firmą produkującą odzież i dodatki sportowe.
Jako CEO GO Sport Polska Justyna Gościńska będzie odpowiadać za realizację strategicznych celów firmy. Jak podano w komunikacie prasowym, "jednym z priorytetów jest dalszy rozwój sieci detalicznej w Polsce oraz efektywne zarządzanie wszystkimi procesami biznesowymi w celu osiągnięcia jak najlepszych wyników na polskim rynku artykułów i odzieży sportowej".
Ma również czuwać nad rozwojem e-commerce oraz sieci sprzedaży. - Ważnym elementem będzie dla niej także budowanie opartych na zaufaniu relacji z globalnym zespołem Sportmaster, będącym właścicielem GO Sport Polska - podano.
- Bardzo się cieszę, że jestem w zespole GO Sport. Jestem przekonana, że razem uda nam się wznieść markę do poziomu lidera na polskim rynku. Potencjał rozwoju jest bardzo duży, a nasze plany na przyszłość jeszcze większe. Do nowych wyzwań podchodzę niezmiennie z taką samą pasją i zaangażowaniem, jak wtedy, gdy zaczęłam moją pierwszą przygodę zawodową i był to GO Sport, ponad 18 lat temu - mówi Justyna Gościńska.
Pracę Justyny Gościńskiej będzie nadzorować Janusz Gembarski, dyrektor ds. rozwoju międzynarodowego Sportmaster.
Justyna Gościńska poprzednio w OTCF
Justyna Gościńska od sierpnia 2019 roku do lutego br. związana była z firmą OTCF. Wraz zespołem budowała wizerunek brandów zarówno modowych, lifestalowych jak i sportowych. Była także członkinią zarządu Fundacji 4F Pomaga.
Przez przejściem do OTCF przez 3 lata zarządzała marketingiem w Monster Energy, gdzie odpowiadała najpierw za działania marketingowe w krajach Europy Wschodniej, a następnie w krajach Europy Centralnej i Wschodniej.
Wcześniej przez blisko 10 lat związana była z Levi Strauss & Co., odpowiadając początkowo za wizerunek i sprzedaż produktów Levi’s w krajach Europy Wschodniej, na później jako dyrektor marketingu, na ponad 40. rynkach - w Europie Wschodniej, Północnej Afryce i Środkowym Wschodzie. Karierę zawodową zaczynała w Go Sport, gdzie zarządzała zespołem kupieckim. Jest absolwentką Oxford Brookes University (MBA). Ukończyła warszawską AWF oraz zarządzanie marką na rynku mody na Akademii Leona Koźmińskiego. Jest również coachem i członkiem ICC.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Justyna Gościńska CEO GO Sport Polska. W planach rozwój sieci sklepów stacjonarnych i e-sprzedaży