„Kabaret na żywo” hitem Polsatu, program zyskał 260 tys. widzów
Jesienne odcinki programu „Kabaret na żywo” ogląda średnio 1,94 mln widzów, o 260 tys. osób więcej niż przed rokiem. Polsat w czasie emisji cyklu zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Jesienią Polsat pokazuje dziesiąty sezon „Kabaretu na żywo”, po raz pierwszy cykl oglądać można pod marką „Kabaret na żywo. Młodzi i Moralni”. Średnia widownia audycji w okresie od 12 do 26 września br. (w niedziele o 20.00) wyniosła 1,94 mln osób, co przełożyło się na 14,24 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 12,84 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,64 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najwięcej widzów zgromadził pierwszy odcinek. Oglądało go 2,09 mln osób.

Dla porównania, pokazany w tym paśmie jesienią ub.r. „Kabaret na żywo. Klinika skeczów Mączących” śledziło 1,68 mln osób, co przełożyło się na 11,11 proc. udziału w 4+, 11,18 proc. w 16-49 oraz 11,91 proc. w 16-59. Kabaretowy program zyskał 260 tys. oglądających.
Polsat w paśmie nadawania programu „Kabaret na żywo. Młodzi i Moralni” zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wiceliderem jest TVP1 z udziałem na poziomie 12,18 proc., nadająca w tym czasie liczne audycje. Trzeci jest TVN (9,25 proc.; „MasterChef”), a czwarta - TVP2 (4,45 proc.; gł. „Postaw na milion” oraz filmy).
Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Polsat jest stacją pierwszego wyboru.

„Kabaret na żywo” to cotygodniowy show kabaretowy, w którym prezentowane są premierowe oraz znane już skecze i piosenki na wybrany temat.
Za produkcję nowego sezonu „Kabaretu na żywo” odpowiada spółka IZK. Poprzedni sezon produkowały AlberT Art oraz Eskander.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 8,36 proc.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Kabaret na żywo” hitem Polsatu, program zyskał 260 tys. widzów