SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kappahl klientem Creative Brand Stories

Agencje należącą do grupy Creative Brand Stories rozpoczęły współpracę ze skandynawską siecią modową Kappahl. Bossa Nova Events odpowiada za kreację i realizację eventów promujących najnowsze kolekcje marki. Z kolei Box of Stories przygotowuje wysyłki kreatywne do twórców.

Pierwszy z eventów pod tytułem „Kappahl 4 Senses” odbędzie się 30 listopada i będzie poświęcony najnowszej kolekcji marki kay/day.

Drugi event, planowany na 13 grudnia, skupi się na świątecznej kolekcji „Winter Wonderland” dziecięcej marki Newbie.

Bossa Nova Events przygotowała również autorską bajkę świąteczną o przygodach przytulanki – misia o imieniu Newbiś. Zaproszenia na event, w formie kreatywnych wysyłek, zawierają elementy nawiązujące do świątecznego czasu spędzanego w gronie najbliższych.

Kappahl zatrudnia Creative Brand Stories

– Przygotowane przez nas wydarzenia to znacznie więcej niż jedynie cykl spotkań marki z jej odbiorcami. Głównym celem naszych działań jest budowanie trwałej więzi ze współpracującymi z nami twórcami, którzy identyfikują się z naszymi wartościami. W Kappahl uznajemy zrównoważony rozwój za nieodłączny element naszej misji. Dążymy do dostarczania odpowiedzialnej mody, promując ubrania korzystne zarówno dla ich użytkowników, jak i dla otaczającego nas świata – podkreśla Wirginia Gruszczyńska-Buchta, marketing & e-com manager w Kappahl.

Jeszcze w tym roku planowana jest realizacja kolejnych wysyłek kreatywnych związanych z nadchodzącymi kolekcjami marki Kappahl.

Dołącz do dyskusji: Kappahl klientem Creative Brand Stories

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl