Nowe liderki operacji i produkcji eventowej w Creative Brand Stories
W agencji Creative Brand Stories, specjalizującej się w działaniach z obszarów brand experience, PR oraz produkcji eventowej awansowały: Paula Magiera - na stanowisko head of operations i Wioleta Cała na stanowisko head of events.

Paula Magiera, związana z agencją od początku istnienia, awansowała na stanowisko head of operations, przejmując odpowiedzialność za zarządzanie procesami operacyjnymi oraz strategiczne wsparcie zespołów.
W nowej roli będzie odpowiadać za efektywne funkcjonowanie agencji na poziomie operacyjnym oraz wspierać jej dalszy rozwój.
W ostatnich latach pełniła funkcję project managera, a następnie head of events, koordynując projekty dla kluczowych klientów agencji, takich jak Philip Morris International, Tiger, Kappahl, Homla, Schülke czy Pegasystems.
Wioleta Cała dołączyła do zespołu Creative Brand Stories w 2024 roku jako senior event manager, obsługując markę Bossa Nova Events. Od tego czasu realizuje kompleksowe projekty eventowe dla klientów z sektorów korporacyjnych i lifestyle’owych. Odpowiadała za produkcję najbardziej wymagających realizacji agencji – od prestiżowych gali i jubileuszy, przez projekty dla marek premium, po strefy brandowe na festiwalach.
W ramach swojej pracy zrealizowała m.in. wydarzenia dla Philip Morris International, Mercedes‑Benz Sobiesław Zasada, Kongres Semilac Professional, strefy marki Kubuś, Open Hair Festival, a także jubileusz Schülke Polska z okazji 135-lecia firmy i 30-lecia produktu Octenisept.
W nowej roli head of events będzie odpowiadać za rozwój działu eventowego, wdrażanie nowej strategii oraz realizację najbardziej wymagających projektów Creative Brand Stories.
Dołącz do dyskusji: Nowe liderki operacji i produkcji eventowej w Creative Brand Stories