Nowe liderki operacji i produkcji eventowej w Creative Brand Stories
W agencji Creative Brand Stories, specjalizującej się w działaniach z obszarów brand experience, PR oraz produkcji eventowej awansowały: Paula Magiera - na stanowisko head of operations i Wioleta Cała na stanowisko head of events.
Paula Magiera, związana z agencją od początku istnienia, awansowała na stanowisko head of operations, przejmując odpowiedzialność za zarządzanie procesami operacyjnymi oraz strategiczne wsparcie zespołów.
W nowej roli będzie odpowiadać za efektywne funkcjonowanie agencji na poziomie operacyjnym oraz wspierać jej dalszy rozwój.
W ostatnich latach pełniła funkcję project managera, a następnie head of events, koordynując projekty dla kluczowych klientów agencji, takich jak Philip Morris International, Tiger, Kappahl, Homla, Schülke czy Pegasystems.
Wioleta Cała dołączyła do zespołu Creative Brand Stories w 2024 roku jako senior event manager, obsługując markę Bossa Nova Events. Od tego czasu realizuje kompleksowe projekty eventowe dla klientów z sektorów korporacyjnych i lifestyle’owych. Odpowiadała za produkcję najbardziej wymagających realizacji agencji – od prestiżowych gali i jubileuszy, przez projekty dla marek premium, po strefy brandowe na festiwalach.
W ramach swojej pracy zrealizowała m.in. wydarzenia dla Philip Morris International, Mercedes‑Benz Sobiesław Zasada, Kongres Semilac Professional, strefy marki Kubuś, Open Hair Festival, a także jubileusz Schülke Polska z okazji 135-lecia firmy i 30-lecia produktu Octenisept.
W nowej roli head of events będzie odpowiadać za rozwój działu eventowego, wdrażanie nowej strategii oraz realizację najbardziej wymagających projektów Creative Brand Stories.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Nowe liderki operacji i produkcji eventowej w Creative Brand Stories