Karol Kamiński product directorem w Grupie Blix
Karol Kamiński został product directorem w Grupie Blix. Będzie kierował strategią produktową firmy w zakresie aplikacji mobilnych, serwisów webowych i rozwiązań internetowych.
Dotąd Karol Kamiński pracował w Blix dwa lata jako web services director, w niecałe dwa lata zbudował i poprowadził zespół, który rozwinął portal webowy Grupy Blix. Wcześniej był m.in. dyrektorem zarządzającym w Grupie AdRetail.
W nowej roli Karol Kamiński jest odpowiedzialny za kierowanie strategią produktową firmy w zakresie aplikacji mobilnych, serwisów webowych i rozwiązań internetowych. Zadania product directora obejmują kształtowanie wizji i strategii produktu, a także nadzorowanie procesu jego rozwoju – od koncepcji po wdrożenie. Będzie zarządzać zespołem projektowym oraz współpracować z działami marketingu i sprzedaży oraz z zarządem.
Od 13 lat jest odpowiedzialny za rozwój biznesu, narzędzi prozakupowych, produktów online dedykowanych branży retail.
Przez 11 lat zdobywał doświadczenie w AdRetail (Grupa Interia, później Polsat). Początkowo zajmował się tam strategią produktową, definiując wizje i funkcjonalności produktu. Następnie objął stanowisko dyrektora zarządzającego. Wówczas kierował dużymi serwisami i aplikacjami dedykowanymi promocjom oraz usługom prozakupowym (Ding.pl, Promocyjni.pl, Okazjum.pl, Promoceny.pl i KodyRabatowe.Interia.pl).
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Karol Kamiński product directorem w Grupie Blix