Karolina Malewicz: z Grupy TVN do K2 Media
Karolina Malewicz objęła funkcję business development managera w agencji mediowej K2 Media (należącej do Grupy K2). Wcześniej pracowała w TVN Media, Grupie Onet, Marquard Media Polska i Agorze.

W K2 Media Karolina Malewicz będzie odpowiedzialna za pozyskiwanie nowych klientów, realizację planów sprzedażowych oraz zarządzanie działem rozwoju agencji. - Wieloletnie doświadczenie Karoliny w sprzedaży usług oraz realizacji niestandardowych projektów łączących telewizję z internetem dobrze wkomponowuje się w strategię rozwoju K2 Media i nasze najbliższe plany pozyskiwania klientów - przekonuje Katarzyna Wiśniewska, dyrektor zarządzająca K2 Media.
Przez ostatnie trzy lata Karolina Malewicz była szefem sekcji sprzedaży specjalnej w TVN Media. Pozyskiwała budżety oraz koordynowała prace zespołów odpowiedzialnych za realizację m.in. akcji „Zwykły Bohater” dla BPH, reality-show w TVN Turbo dla marki Old Spice, plebiscytu „Męska Rzecz” TVN Turbo czy „Wielkiego Meczu” dla Fundacji TVN.
Przedtem przez pięć lat pracowała w biurze reklamy Grupy Onet, najpierw jako new business manager, a później project sales manager. Wcześniej była związana z działami sprzedaży Marquard Media Polska, Agory i Inter Media.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Karolina Malewicz: z Grupy TVN do K2 Media