Katarzyna Myszka za Joannę Płauszewską-Dekę dyrektorem sprzedaży i marketingu w łódzkim hotelu DoubleTree by Hilton
Katarzyna Myszka objęła stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu w łódzkim hotelu DoubleTree by Hilton. Zastąpiła Joannę Płauszewską-Dekę.
Myszka odpowiada za budowanie i realizację strategii handlowej oraz promocyjnej hotelu, a także koordynowanie pracy całego zespołu.Do jej obowiązków należy między innymi monitorowanie otoczenia rynkowego, analizowanie grup docelowych oraz kształtowanie polityki cenowej, a także nadzór nad pozyskiwaniem organizatorów wydarzeń i realizacją eventów odbywających się w DoubleTree by Hilton Łódź. Jest także aktywnie zaangażowana w działania mające na celu promowanie hotelu oraz dbanie o wizerunek całego obiektu.
Katarzyna Myszka dołączyła do załogi łódzkiego hotelu DoubleTree by Hilton jako jedna z pierwszych osób, jeszcze przed jego otwarciem w 2013 roku. Przez cztery lata pełniła funkcję senior MICE managera, zarządzając działem sprzedaży konferencji i bankietów. Swoją zawodową przygodę z hotelarstwem rozpoczęła w hotelu Novotel Warszawa Centrum, jako referent ds. rezerwacji. Pracowała również w Hilton Warsaw Hotel and Convention Centre, gdzie zajmowała się sprzedażą powierzchni eventowych.
Jest absolwentką zarządzania biznesem na King’s College w Londynie.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Katarzyna Myszka za Joannę Płauszewską-Dekę dyrektorem sprzedaży i marketingu w łódzkim hotelu DoubleTree by Hilton