Katarzyna Wojda dyrektorem marketingu HBO Polska
Katarzyna Wojda została dyrektorem marketingu w HBO Polska. Będzie odpowiedzialna za marketing kanałów i serwisów pod markami HBO i Cinemax.
Przez ponad rok czasu, po odejściu do polskiego oddziału Sony Marcina Skabary, na stanowisku dyrektora marketingu HBO Polska był wakat.
Katarzyna Wojda poprzednio pracowała na stanowisku head of consumer marketing w polskim biurze Mastercard Europe. Wcześniej była account directorem w agencji McCann Erickson Polska, oraz account supervisorem w Lowe GGK. Karierę zawodową rozpoczęła w Instytucie Badania Opinii i Rynku Pentor jako researcher. Jest absolwentką zarządzania i marketingu w Szkole Głównej Handlowej. Ukończyła również studia podyplomowe z zakresu psychologii na Uniwersytecie Warszawskim oraz kurs strategic marketing in action w Szkole Biznesu IMD w Lozannie.
Wraz z przyjściem nowej dyrektor marketingu, na stanowisko jej zastępców awansowały Kinga Filarska i Agnieszka Niburska. Filarska dotąd pracowała jako senior marketing manager i będzie nadal odpowiedzialna za marketing. Natomiast Niburska, dotąd PR manager, została wiceszefem marketingu ds. PR.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Katarzyna Wojda dyrektorem marketingu HBO Polska