Kathryn Hahn reklamuje samochody Chrysler
Aktora Kathryn Hahn została twarzą kampanii reklamowej minivanów Chrysler Pacifica i Pacifica Hybrid. Hasło akcji brzmi "No Matter How You Parent: Pacifica".

Kathryn Hahn wciela się w reklamach w dwie matki reprezentujące różne style rodzicielstwa. Chrysler podkreśla, że niezależnie od tego, jakim typem rodzica jesteś, możesz przewozić swoje pociechy elektrycznym minivanem Chrysler Pacifica - teraz dostępnych także w wersji z silnikiem hybrydowym.
Kampania o zasięgu międzynarodowym rozpocznie się w telewizji 17 lutego. Obejmie także digital, YouTube oraz kanały w mediach społecznościowych Chryslera (Facebook, Twitter, Instagram).
W kampanię zaangażowany jest także mąż Kathryn Hahn, aktor i scenarzysta Ethan Sandler. Marketer nie podaje, z jakimi agencjami współpracował przy tworzeniu kampanii.
Kathryn Hahn współpracuje z marką Chrysler od 2018 roku.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Kathryn Hahn reklamuje samochody Chrysler