KFC reklamuje letnią nowość, Locos Tacos
Ruszyła kampania reklamowa KFC, w której promowa jest nowość - taco z kawałkami kurczaka Locos Tacos. Przygotowały ją McCann Worldgroup, Media Direction OMD oraz Weber Shandwick.

Spot promocyjny przedstawia letnią, miejską imprezę, której towarzyszy szalona i spontaniczna zabawa oraz Locos Tacos - taco z kawałkami kurczaka w panierce KFC. Bohaterami spotu są miłośnicy letnich imprez i fani sportów miejskich, których łączy jedno - apetyt na nowe wrażenia, także smakowe.
Bohaterowie reklamy testują Locos Tacos w trzech wariantach: Guaco Taco, Hot Salsa i Original Nacho. Smaki przenoszą ich w klimat ciepłych, beztroskich, spontanicznych i pełnych radości wakacji.
Kampania reklamowa limitowanego menu Locos Tacos obejmuje spoty reklamowe emitowane w telewizji oraz w internecie.
Autorem kreacji jest McCann Worldgroup, który odpowiada za strategię i realizację kampanii. Produkcję zrealizował dom produkcyjny Dynamo Film. Za zakup i planowanie mediów odpowiada Media Direction OMD. Działania PR prowadzone są przez agencję Weber Shandwick.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: KFC reklamuje letnią nowość, Locos Tacos